Главная » Статьи » Развитие ребёнка

Навчайте дитину пізнавати світ кольорів

Шановні батьки! Ви є першими і найголовнішими педагогами для своєї дитини, прикладом у наслідуванні, головним порадником і просто найріднішою людиною, хто допоможе малюкові ввійти цей соціум адаптованим, підготовленим, знаючи, що поряд з ним є людина, яка допоможе, порадить, поспівчуває, порадується разом з ним.
    Видатна українська діячка і педагог Софія Федорівна Русова говорила:
«Чим ближча родина до дитини, тим спокійніше дитина входить в цей широкий незвіданий світ, з упевненістю, що поруч з нею, рідні люди, які порадуються за її успіхи, і підтримають, допоможуть в разі невдачі…»
  Будьте поряд, коли малюк пізнає світ кольорів, матеріалів, предметів. Залишайтеся з малюками, навчайте їх, передавайте їм свій досвід, уміння і навички, і навчайтеся разом з  ними.
   Перед початком занять знайдіть час для підготовки дитини до малювання, ліплення, чи конструювання з різних матеріалів чи аплікації. Зніміть зайві емоції, напруження, наберіться терпіння, налаштуйте малюка на робочий лад, і також допоможіть дитині у підборі і підготовці матеріалів для роботи.
  Якщо це заняття із малювання, то приготуйте олівці, перегляньте їх, при потребі загостріть. Налийте в скляночку води, візьміть потрібний пензлик, фарби, палітру, серветку з тканини.
Ліплення. Приготуйте дощечку для ліплення, вологу серветку, стеку, глину або пластилін, або солоне тісто і предмет для зразку, з якого ви будете ліпити.
Аплікація та конструювання. Кольоровий папір чи картон, клей та пензлик для клею, підкладку для роботи, серветку для рук і для витирання зайвого клею, та іншого.
Різні діти по різному засвоюють матеріал. Тому необхідно обережно і коректно визначати складність і найоптимальніший обсяг завдань саме для вашого малюка. Можливо на перших заняттях від вас знадобиться більше вашої уваги і участі в процесі.
  Перші заняття з малюнком можуть тривати 10-15 хвилин. Поступово тривалість їх можна збільшити до 40 хвилин. Коли дитина набуде початкових навичок, в тому чи іншому виді діяльності, вона може виконувати завдання більш самостійно.
Стежте, щоб під час занять ваш малюк сидів правильно, і правильно тримав потрібні знаряддя для роботи (пензлик, олівець, фломастер, ножиці). Також велику увагу приділяйте техніці безпеки при користуванні ножицями, та гострими предметами.

Навчання не завжди відбувається швидко і легко, тому наберіться терпіння. Якщо під час роботи виникнуть трудності, або помилки, допоможіть спокійно і доброзичливо виправити їх, а критика з вашого боку, має бути коректна і м’яка.
  Не забувайте хвалити малюка, відзначати не лише завершену роботу, хоча це найголовніше, але й незакінчені його успіхи. Це допоможе дитині відчувати себе впевнено. Закінчувати заняття потрібно на позитивних емоціях.
Знайдіть для роботи дитини місце на поличці, столі. А також, якщо це картина, повісьте на видному місці на стіні, попередньо прикрасивши її рамкою.
    В процесі навчання потрібно стимулювати інтерес до того, чи іншого виду діяльності, вчити відображати предмет в малюнку, ліпленні аплікації , попередньо читати книжки, переглядати в них ілюстрації, обговорювати сюжет, запропонувати дитині відображати когось із героїв, або сюжет твору повністю.
Обов’язково обговорюйте з дитиною колір, форму, фактуру, розмір предметів. Гуляючи на прогулянці, зверніть увагу малюка, на оточуюче середовище, та предмети в нім, та обов’язково на природу, та її живі та не живі об’єкти. Дайте можливість малюкові обстежити їх, при можливості доторкнутися, понюхати їх, та потім відтворити їх у ліпленні, малюванні, аплікації.

Категория: Развитие ребёнка | Добавил: metodist (10 Апр 2014)
Просмотров: 453 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]