Главная » 2017 » Март » 29 » Удосконалення професійної творчості
18.35.08
Удосконалення професійної творчості

Відійшли ми і від шаблонних лекцій, доповідей. А кожен методичний захід: чи то педрада, семінар, творчий звіт вихователя – то все жваве, зацікавлене обговорення проблеми, своїх спостережень та міркувань. Також практикується така форма удосконалення професійної творчості, як взаємовідвідування занять педагогів-початківців у досвідчених педагогів, які мають звання вихователів-методистів: Абаляєва Л. Ю., Стєніна Л. В., Гранкіна В. Г. У процесі самоосвіти педагог має подбати про зв’язок змісту індивідуального плану з проблемою, над якою працює педагогічний колектив, удосконалення знань та вмінь, необхідних для успішної професійної діяльності, підвищення власної майстерності. Ефективність самоосвіти залежатиме від того, наскільки педагог буде послідовним у своєму прагненні до вдосконалення. Яких же результатів ми чекаємо від таких заходів?  
МЕТА: максимально розкрити творчий потенціал кожного педагогічного працівника.
ЗАВДАННЯ: гармонійний вияв і розвиток загальних, професійних і педагогічних здібностей працівників, урахування завдань освіти на сучасному етапі.
ЗМІСТ: визначається на підставі вивчення рівня професійної компетентності, якості освіти.
ФОРМИ: поєднання традиційних і нетрадиційних форм роботи.
МЕТОДИ: мозкова атака, евристичний пошук, ділова гра, узагальнення думок компетентних осіб, дискусія, педагогічнідослідження та експеримент.
СПОСОБИ СПІЛКУВАННЯ: демократичні, пріоритет групових та індивідуальних форм.
ТАКТИКА: співробітництво, що ґрунтується на вірі у творчий потенціал кожного педагога, на повазі до його індивіду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 432 | Добавил: metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]