Главная » 2013 » Декабрь » 6 » Медіаосвіта педагога
15.39.53
Медіаосвіта педагога
  При  стрімкому розвитку медіа у світі та в Україні гостро постає питання медіаосвіти вихованців дошкільного закладу, адже на перше місце виходять завдання організації освітнього середовища, яке б формувало активну, мислячу, відповідальну людину. З кожним днем медійні засоби, завдяки їх доступності та природній цікавості дітей, мають більший вплив на свідомість  дошкільників.Впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес в дошкільному навчальному закладі сприятиме розв’язанню проблеми підготовки дитини до спілкування із засобами масової комунікації під час соціалізації, а це у свою чергу дозволить: по-перше, захистити її від потенційно шкідливих ефектів медіа,  по-друге, виховати такого споживача медіа, котрий міг би ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи засоби масової комунікації. З.         
  Одним із завдань впровадження медіаосвіти в систему роботи дошкільного закладу  є створення цілісної системи медіаосвіти, що дозволить забезпечити всебічну підготовку дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування в них медіаобізнаності, медіаграмотності і медіакомпетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей.Це вимагає подолання наявних перешкод:
• некомпетентності педагогів з питань медіаосвіти;
• відсутності науково-методичної бази щодо запровадження медіаосвіти в навчальні заклади.
 Завідувач Василюк С.М. провів навчальні заняття,які сприяли формуванню та розвитку медіакомпетентності педагогічних працівників.

                                                                    Вихователь-методист




Просмотров: 485 | Добавил: metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]