15.39.53 Медіаосвіта педагога | |
При стрімкому розвитку медіа у світі та в Україні гостро постає питання медіаосвіти вихованців дошкільного закладу, адже на перше місце виходять завдання організації освітнього середовища, яке б формувало активну, мислячу, відповідальну людину. З кожним днем медійні засоби, завдяки їх доступності та природній цікавості дітей, мають більший вплив на свідомість дошкільників.Впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес в дошкільному навчальному закладі сприятиме розв’язанню проблеми підготовки дитини до спілкування із засобами масової комунікації під час соціалізації, а це у свою чергу дозволить: по-перше, захистити її від потенційно шкідливих ефектів медіа, по-друге, виховати такого споживача медіа, котрий міг би ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи засоби масової комунікації. З. Одним із завдань впровадження медіаосвіти в систему роботи дошкільного закладу є створення цілісної системи медіаосвіти, що дозволить забезпечити всебічну підготовку дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування в них медіаобізнаності, медіаграмотності і медіакомпетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей.Це вимагає подолання наявних перешкод: • некомпетентності педагогів з питань медіаосвіти; • відсутності науково-методичної бази щодо запровадження медіаосвіти в навчальні заклади. Завідувач Василюк С.М. провів навчальні заняття,які сприяли формуванню та розвитку медіакомпетентності педагогічних працівників. Вихователь-методист | |
|
Всего комментариев: 0 | |