Главная » 2017 » Ноябрь » 23 » Підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи
08.09.49
Підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи

Відповідно до річного плану роботи дошкільного закладу 23.11.2017 року відбулася педагогічна рада на тему: «Результати ІІІ формувального етапу дослідно-експериментальної роботи».
Про виконання рішень попередньої педагогічної ради доповіла вихователь-методист Алєксєйчик О.В.
Під час аналізу отриманих результатів на ІІІ етапі дослідно-експериментальної роботи «Розвиток рефлексивно-мовленнєвої компетентності дошкільників шляхом організації медіаосвіти педагогів та батьків» на 2013- 2018 рр.» практичний психолог Проценко О.В. провела повторне анкетування слухачів «Медіакультура педагога». Вихователь-методист звернула увагу результати здійснення моніторингових досліджень: розвиток комунікативної культури, медіакультури та елементарних навиків медіаграмотності вихованців старших груп ДНЗ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На педагогічні раді було узагальнено результати анкетування батьків «Медіаграмотність батьків» вихованців контрольних та експериментальних груп, яке дозволило визначити зміни у відношенні батьків до медіаосвіти дошкільнят, відмітити динаміку у співпраці батьків та дошкільного закладу у данному напрямку.

 

Робочий план підготовки

до проведення педагогічної ради

«Результати узагальнювального етапу

дослідно-експериментальної роботи»

 

№з/п

Заходи

Відповідальні

Термін виконання

1

Оформити стенд «Готуємося до засідання педагогічної ради»

 

Вихователь-методист

До 03.11.2017

2

Розробити перелік питань для обговорення на педагогічній раді

Члени творчої групи

До 03.11.2017

3

Підготувати анкету для визначення ефективності підготовки медіапедагогів

Чашка Т.М.

Шапувалова Л.А.

До 03.11.2017

4

Аналіз рефлексивно-мовленнєвої компетентності дошкільників з метою визначення змін, які відбулися, порівняно зі станом на початок експерименту

Практичний психолог

Проценко О.В.

До 17.11.2017

5

Підготувати інформацію про важливість впровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес ( з досвіду роботи)

Абаляєва Л.Ю.

Стєніна Л.В.

Чашка Т.М.

Каменюка Н.О.

Коротун Ю.А.

Шульга О.В.

До 17.11.2017

6

Підготувати довідку про результати тематичного вивчення «Аналіз роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей гр.№6)»

Вихователь-методист

До 17.11.2017

7

Підготувати проект рішення педагогічної ради

Члени творчої групи

До 17.11.2017

 

 

Семінар-практикум з елементами тренінгу

для вихователів Куп’янського ДНЗ №2

Тема: Мовлення – особлива форма життєдіяльності дитини»

 

з/п

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальні

Відмітка про виконання

1

Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку відповідно до програми «Українське довкілля»

.11.2017

Вихователь-методист

 

2

Форми організації художньо-мовленнєвої діяльності

 

Вихователі груп

 

 

Комунікативний тренінг «Педагог як суб’єкт комунікативної діяльності

 

Практичний психолог

 

3

Педагогічні технології мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку

 

Войтенко А.С.

Омарова В.В.

Шкарлет І.О.

 

Просмотров: 760 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]